Warunki świadczenia usług
REGULAMIN
- 1 DEFINICJE
- Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem cohunny.pl.
- Sprzedawca – Oliwia Tkaczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Oliwia Tkaczyk, NIP 1251491177, REGON 525386935
- Produkt, Produkty – wszystkie artykuły oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży w Sklepie.
- Konsument - osoba, która podlega definicji konsumenta zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- Klient, Użytkownik – osoba korzystająca ze Sklepu, użytkownik Sklepu.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Umowa – umowa sprzedaży zawierana między Klientem i Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. Zasad wynikające z Regulaminu mają zastosowanie do tej umowy sprzedaży.
- 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres korespondencyjny: ul. Batorego 19, 05-091 Ząbki.
- Telefon: 695-894-130
- Email: info@cohunnykids.pl
- 3 OGÓLNE INFORMACJE
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego zaakceptowanie.
- Poprzez złożenie zamówienia Klient wyraża zgodę na korzystanie ze Sklepu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w obowiązującym na dzień złożenia zamówienia brzmieniu.
- Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia korzystanie ze Sklepu i nabycie Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
- Dane osobowe Klienta są przetwarza przez Sprzedawcę zgodnie z Polityką prywatności.
- Wszystkie Produkty oferowane do sprzedaży są nowe.
- Widoczne w Sklepie ceny produktów to całkowite ceny za produkt.
- Całkowita cena zamówienia składa się z ceny produktu oraz kosztów dostawy, jeśli w danym przypadku mają zastosowanie.
- 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient zawiera Umowę sprzedaży składając zamówienie na stronie Sklepu. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Regulamin stanowi wzór Umowy.
- Na proces sprzedaży składają się następujące czynności: (i) dodanie Produktów do koszyka, (ii) przejście do kasy, (iii) potwierdzenie treści złożonego zamówienia, (iv) płatność, (v) weryfikacja zamówienia, (vi) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji (zawarcie Umowy sprzedaży), (vii) dostawa.
- Aby złożyć zamówienie i przejść przez proces zamówienia, Klient musi dodać wybrany produkt do koszyka w Sklepie.
- Zamówienie jest składane po potwierdzeniu jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Klienta.
- Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient może zarejestrować się w Sklepie lub dokonać zakupów bez rejestracji. Wówczas musi podać swoje dane przy każdym odrębnym zamówieniu.
- 5 PŁATNOŚCI
- Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie dokonuje płatności zgodnie z wybraną metodą płatności. Brak natychmiastowej płatności spowoduje anulowanie zamówienia.
- Po opłaceniu zamówienia, na podany przez Klienta w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłany komunikat zawierający podsumowanie informacji dotyczących zamówienia, tj. rodzaj Produktów, wartość zamówienia, wybrana metoda dostawy i jej koszt, metoda płatności oraz dane teleadresowe Klienta.
- Po zaksięgowaniu płatności przez Sklep, Sprzedawca przetwarza zamówienie Klienta, celem jego weryfikacji. Po pomyślnej weryfikacji zamówienia, Sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji. Klient otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia jego zamówienia do realizacji na wskazany przez niego adres e-mail. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Termin realizacji wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Zamówienia można składać przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Warunkiem złożenia i realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych niezbędnych do dostawy Produktu, a także zaakceptowanie treści Regulaminu.
- Do czasu otrzymania od Sklepu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej info@cohunnykids.pl i poinformować sklep o rezygnacji z zamówienia.
-
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest decyzją Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia, w szczególności w przypadku, w którym:
- Dane teleadresowe Klienta są niepełne lub nieprawidłowe;
- Nastąpi brak autoryzacji płatności w wybranym podczas zamówienia systemie płatności elektronicznych;
- Płatność nie została uiszczona w wymaganym czasie;
- Produkt jest niedostępny.
- 6 DOSTAWA I ODBIÓR
- Sklep oferuje dwie metody dostawy:
- Przesyłka kurierska na adres wskazany przez Klienta albo
- Do paczkomatów Inpost.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy w wybranym systemie płatności (Przelewy24) uiszczonej przez Klienta ceny sprzedaży i kosztów przesyłki i pomyślnej weryfikacji zamówienia przez Sprzedawcę.
- O koszcie dostawy Produktów Klient jest informowany w procesie składania zamówienia. Klient pokrywa koszt dostawy Produktu na wskazany przez niego adres korespondencyjny.
- W momencie wysyłki zamówienia Klient otrzyma drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie nadania przesyłki zamówienia.
- W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności, gdy może dojść do opóźnienia w dostawie Produktu, czas realizacji zamówienia jest dodatkowo potwierdzany przez pracownika Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Przewidywany czas dostawy dla zamówień krajowych wskazany jest w Sklepie. W okresie wakacyjnym czas realizacji może wynieść do 6 dni roboczych.
- Towar jest dostarczany wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
- 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE
USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient ma prawo zrezygnować z Umowy w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych rozpoczynając od dnia otrzymania zamówienia. Wyjątkiem są sytuacje opisane w ust. 2.
- Powyższe Prawo odstąpienia od Umowy zawartej nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umów, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub jego indywidualnych potrzeb.
- Zwrotu Produktów można dokonać przesyłką kurierską lub paczką Poczty Polskiej na koszt Klienta na adres: Oliwią Tkaczyk, ul. Batorego 19, 05-091 Ząbki (adres wyłącznie korespondencyjny).
- Sprzedawca zwraca Klientowi równowartość ceny Produktu.
- Klient ponosi koszty zwrotu towaru.
- Sprzedawca nie przyjmuje Produktów odsyłanych w przesyłkach za pobraniem.
- Klient odstępuje od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu należy podpisać odręcznie. Treść oświadczenia o odstąpieniu Klient przesyła w formie papierowej na adres Oliwia Tkaczyk, ul. Batorego 19, 05-091 Ząbki.
- Do zachowania terminu 14 dni wskazanego w ust. 1 powyżej, należy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy we wskazanej formie i terminie uważa się Umowę za niezawartą.
- Po odstąpieniu od Umowy Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkt z oryginalnie wszytymi metkami, nieużywany i czysty, pozbawiony zapachu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Aby zwrot butów mógł zostać przyjęty, muszą one być w idealnym stanie, bez śladów na podeszwach i w oryginalnym opakowaniu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż̇ w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy i doręczeniu Sprzedawcy zwróconego Produktu, zwraca Klientowi cenę za Produkt. Sprzedawca może wstrzymać się z wypłatą środków we wskazanym terminie do czasu doręczenia mu zwróconego Produktu lub otrzymania od Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
REKLAMACJE KONSUMENCKIE
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Sprzedawca odpowiada na podstawie niniejszego działu regulaminu wobec Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Wobec Klienta niebędącego konsumentem Sprzedawca odpowiada na podstawie przepisów o rękojmi za wady.
- Sprzedawca nie odpowiada za zgodność Produktu z Umową, gdy Klient najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz zaakceptował jej brak.
- Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktu z Umową przez okres 2 lat od jego dostarczenia.
- Klient może złożyć reklamację na podstawie art. 43a-43g ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). W ramach reklamacji Klient może żądać jednego z dwóch działań:
- Wymiany Produktu na nowy,
- Naprawy Produktu przez Sprzedawcę
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Koszty naprawy lub wymiany Towaru ponosi Sprzedawca. Klient jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy w sytuacji gdy: • Sprzedawca odmówił doprowadzenia lub nie doprowadził towaru do zgodności z umową; • Brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową; • Brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; • Z oświadczenia Sprzedawcy albo z okoliczności wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym terminie albo bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca wykaże, że niezgodność towaru z umową jest nieistotna.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę sprzedaży nie później niż terminie 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Klient składa reklamację, składając Sprzedawcy formularz reklamacji na piśmie. Formularz należy podpisać odręcznie.
- Formularz Klient przesyła w formie papierowej na adres Oliwią Tkaczyk, ul. skwer kard. Wyszyńskiego 5/2, 01-015 Warszawa, dołączając dokument do przesyłki zawierającej reklamowany Produkt lub wskazując adres spod którego Sprzedawca może odebrać Produkt za pośrednictwem kuriera; Dołączenie paragonu lub faktury może ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
- Żądając obniżenia ceny Produktu Klient podaje kwotę, o którą cena ma być obniżona.
- Skóra naturalna jest materiałem wrażliwym na sposób użytkowania oraz działanie czynników zewnętrznych. W miarę eksploatacji mogą się na niej pojawić: zarysowania, przetarcia, przebarwienia, skóra może zmięknąć, a warstwa połysku może stopniowo przecierać się, takie są właściwości tego materiału. Podobnie metalowe elementy okuciowe mogą z czasem zmieniać kolor. Są to procesy normalne i nieuniknione, wynikają bowiem z użytkowania.
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą kurierską, Sprzedawca wyśle do Klienta Produkt pełnowartościowy (naprawiony albo nowy), niezwłocznie – w ciągu 30 dni roboczych od momentu rozpatrzenia.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Produkt zostanie przekazany lub odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
USZKODZENIE PRODUKTU PODCZAS TRANSPORTU
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Produktu podczas transportu, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.
- Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia Produktu podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.
DODATKOWE POSTANOWIENIA
- Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Produktu w przypadkach zwrotu uszkodzonego Produktu, zwrotu dokonanego po upływie dopuszczalnego terminu lub dostarczenia do Sklepu Produktu niekompletnego.
- Sprzedawca nie przyjmuje Produktów odsyłanych:
- Listem,
- Listem poleconym,
- Przesyłką za pobraniem.
- Przyjmowane są wyłącznie paczki Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskie przesłane na prawidłowy adres korespondencyjny.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym §7 odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dn. 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 z późn. zm.).
- 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zwrotu i reklamacji Produktów należy dokonać przesyłką kurierską lub paczką Poczty Polskiej na adres: ul. skwer kard. Wyszyńskiego, 01-015 Warszawa (adres wyłącznie korespondencyjny).
- Korespondencję e-mailową należy kierować na adres: info@cohunnykids.pl
- Ze Sprzedawcą można skontaktować się szybko i efektywnie w sprawach dotyczących sklepu internetowego pod numerem telefonu: 695 894 130.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio znajdujące zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
- W przypadku uznania któregokolwiek z postanowień Regulaminu za nieważny, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Klient i Sprzedawca będą rozwiązywać wszelkie spory w drodze rozmów, których celem będzie załatwienie spornej sprawy w drodze porozumienia. W przypadku niemożności polubownego rozstrzygnięcia sprawy, sądem właściwym dla rozstrzygania sporów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą jest sąd powszechny.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian treści Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do złożonego przez Klienta i realizowanego przez Sprzedawcę zamó Do zaakceptowanych zamówień stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili składania zamówienia. Zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych Klientów.
- Administrator Sklepu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania portalu internetowej Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć niezwłocznie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta. Sklep nie odpowiada za zakłócenia w działalności spowodowane awarią sieci Internet.
- Wszystkie zdjęcia, grafiki, logotypy, publikacje i teksty dostępne w Sklepie są chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83). Zakazane jest bezprawne kopiowane, zwielokrotnianie bądź rozpowszechnianie wszelkich treści zamieszczonych na stronie Sklepu.
- 10 POLITYKA PRYWATNOŚCI
Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu jest Oliwia Tkaczyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Oliwia Tkaczyk, NIP 1251491177, REGON 525386935 (dalej „Administrator”).
JAK UŻYWANE SĄ DANE OSOBOWE
Dane osobowe Użytkowników przetwarzane będą w celach:
- Zawarcia i realizacji zamówień i umów sprzedaży pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
- Marketingu własnych Produktów i usług Administratora, w tym poprzez przesyłanie za uprzednią zgodą wiadomości zawierających informacje handlowe, w szczególności w formie Newslettera, w formie Powiadomienia o dostępności na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) lub na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) – na podstawie odrębnie udzielonej zgody.
- Innych, wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach Sklepu. Gdy Użytkownik dokona subskrypcji biuletynu informacyjnego (newsletter) na jego adres e-mail będą wysyłane wiadomości elektroniczne zawierające informacje handlowe o promocjach i nowych Produktach dostępnych w Sklepie.
W przypadku składania zamówienia w Sklepie, Użytkownik podaje następujące dane osobowe:
- Adres email
- Dane adresowe – adres zamieszkania, kod pocztowy, miejscowość
- Numer telefonu
- Imię i nazwisko
W przypadku skorzystania z usługi Newslettera lub Powiadomienia o dostępności Użytkownik podaje jedynie swój adres e-mail.
Od Użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Sklepie. W przypadku skierowania żądania Administrator udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym.
Dane osobowe Użytkownika są zabezpieczone przez Administratora przed nieupoważnionym użyciem, modyfikacją lub zniszczeniem przez użycie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
Administrator gromadzi również tzw. dane eksploatacyjne (nie będące danymi osobowymi) Użytkowników odwiedzających stronę Sklepu. Gromadzone dane służą do generowania statystyk i usług reklamowych. Administrator gromadzi takie dane jak odwiedziny, ścieżka nawigacji oraz zakres korzystania z funkcji Sklepu przez Użytkownika, czas pozostawania na stronie Sklepu, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których Użytkownik odwiedza Sklep, a także dane geograficzne i zainteresowania.
Dane eksploatacyjne odwiedzających Sklep mogą być wykorzystywane w celu prowadzenia internetowych kampanii reklamowych selekcjonowanych zgodnie z zainteresowaniami Użytkowników. Administrator korzysta z usług retargetingu personalizowanego, aby móc proponować Użytkownikom ciekawą treść reklamową. Reklamy te wyświetlane są w oparciu o aktywność Użytkownika w Sklepie. W tym celu Administrator korzysta z zewnętrznych platform reklamowych, takich jak Facebook, Google, Instagram itp., które dopasowują profil Użytkownika w swojej bazie danych, aby ustalić optymalny czas i miejsce do wyświetlenia Użytkownikowi interesującej go reklamy.
COOKIES
Administrator korzysta z plików cookies. Pliki cookies to dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym, standardowe informacje związane z logowaniem, takie jak adres IP, rodzaj -wyszukiwarki, język, godziny dostępu, adres strony, z której Użytkownik został przekierowany oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych Sklepu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- Dostosowywania zawartości Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika – jego rodzaj (np.: laptop, smartphone, tablet) i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do możliwości urządzenia końcowego,
- Określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu rekomendacji produktowych i dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności w usługach Google LLC, Google Ireland Limited oraz Facebook Ireland Ltd.Pliki cookies umożliwiają wyświetlanie reklam, ofert i promocji opartych na wzorcach przeglądania witryny Sklepu. Dzięki temu zawartość Sklepu oraz przekaz reklamowy jest lepiej dopasowany do Użytkownika oraz zgodny z jego zainteresowaniami i preferencjami. Pliki cookie umożliwiają ograniczenie liczby wyświetleń reklamy. Marketingowe pliki cookie mogą służyć także do śledzenia skuteczności kampanii reklamowych w witrynach innych firm.
- Upewnienia się, że Użytkownicy odczytali informację o Cookies.
Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia Użytkownika. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą jednak wpłynąć na niektóre funkcje dostępne na stronie internetowej Sklepu.
Możemy rozróżnić dwie kategorie plików cookies:
Z uwagi na czas życia cookies:
- Pliki stałe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony zawarty w parametrach pliku lub do czasu ich fizycznego usunięcia z urządzenia końcowego przez Użytkownika
- Pliki sesyjne to pliki tymczasowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia przez niego strony internetowej Sklepu.
Z uwagi na cel jakiemu służą plik cookies dzielimy na:
- Pliki statystyczne które służą do zbierania anonimowych statystyk dotyczących Sklepu
- Pliki cookies, które służą do zapewnienia bezpieczeństwa i poufności danych
- Pliki funkcjonalne, które umożliwiają zapamiętanie preferowanych przez Użytkownika funkcjonalności Sklepu
- Pliki reklamowe, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
PLIKI COOKIES PODMIOTÓW TRZECICH (THIRD PARTY COOKIES)
Administrator współpracuje z podmiotami trzecimi, w szczególności mediami społecznościowymi, w zakresie prowadzonej przez nie działalności reklamowej. Na potrzeby tej współpracy przeglądarka lub inne oprogramowania zainstalowane na urządzeniu Użytkownika, zapisuje również pliki cookies pochodzące od tych podmiotów. Ma to na celu wyświetlanie Użytkownikowi spersonalizowanej reklamy w usługach tych podmiotów trzecich. Podmiot trzeci będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę w Sklepie do profilu Użytkownika w jego usłudze.
W ramach działalności marketingowej Administrator korzysta z usług następujących podmiotów, które stosują w Sklepie pliki cookies:
- Google LLC, Google Ireland Limited
- Facebook Ireland Ltd., Facebook Inc.
Więcej informacji na temat plików cookies wspomnianych podmiotów znajduje się w ich politykach prywatności.Użytkownik może uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek i ciasteczek podmiotów trzecich m.in. korzystając z odpowiednich ustawień w swojej przeglądarce.
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH INNYM PODMIOTOM
Dane osobowe Użytkownika przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Sklepu. W szczególności dane osobowe mogą zostać przekazane do operatorów płatności (np. Przelewy24) w celu realizacji płatności oraz do firm kurierskich w celu dostarczenia Produktu pod wskazany adres. Jeśli Użytkownik zapisze się na Newsletter, lub na Powiadomienie o dostępności, adres email Użytkownika i preferowana wersja językowa zostanie przekazana do MailChimp.
Dane osobowe nie będą udostępniane przez Administratora innym podmiotom, poza tymi które posiadają odpowiednią podstawę prawną, w szczególności, jeśli dane osobowe są niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik.
MIĘDZYNARODOWY TRANSFER DANYCH OSOBOWYCH
Serwery Sprzedawcy znajdują się w Unii Europejskiej. Dane Użytkownika mogą zostać przekazane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Wszystkie z nich spełniają wymagane zasady przechowywania i przetwarzania danych osobowych obywateli państw członkowskich UE.
PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Użytkowników będą przechowywane przez Administratora tak długo, jak długo jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń (w zakresie wykonania na rzecz Użytkownika zawartych przez niego umów – np. dane kontaktowe, zapis korespondencji i zapisy transakcji), do czasu cofnięcia przez Użytkownika zgody (w zakresie w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody) lub do czasu zgłoszenia przez Użytkownika sprzeciwu.
W każdej chwili istnieje możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub zgody na przesyłanie informacji handlowej poprzez wysyłkę wiadomości mailowej zawierającej informację o cofnięciu zgody i wskazaniu, o którą zgodę chodzi na adres: infocohunnykids.pl. Po odwołaniu zgody/zgód Użytkownik nie będzie otrzymywał materiałów marketingowych ani informacji handlowych pochodzących od Administratora. Wycofanie zgody/zgód nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Istnieje możliwość wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora poprzez wysyłkę wiadomości mailowej zawierającej taki sprzeciw należy przesłać na adres: info@cohunnykids.pl
Po wniesieniu sprzeciwu Użytkownik nie będzie otrzymywał żadnych materiałów marketingowych od Administratora.
Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W tym celu Użytkownik powinien skontaktować się mailowo z Administratorem na adres: infocohunnykids.pl
AKTUALIZACJA POLITYKI PRYWATNOŚCI
Sprzedawca może aktualizować Politykę Prywatności przez publikację nowej wersji na stronie internetowej Sklepu, ze wskazaniem daty publikacji.